Wednesday, July 20, 2011

BAJET PERKAHWINAN

IJAB KABUL
hahaha..
bunyi yg menggembirakan hati semua org yg sedang di lamun cinta..
tp.....!!
mcm mna nk kahwin kalu duit xde?
sedey2..
ade sape2 nk sponsor x?
sy nk kahwin ngn BF sy nie..
yuhuuu...
hmm..mcm xde respond ja..
so pk punya pk..
aku ade wat syiiikiit punya bajet kahwin..
hope BF aku xterkejut..
after tolak cni sna..
so ini la bajet yg aku pk kan..
hehehe..
ayg jgn semput k..
nie semua boleh di bwk runding..
tp kalu dpt..
alhamdulillah..xkan ade yg mustahil kan?
:) syg ayg...
kad kahwin kalu bley post kt fb ja..
yg mna kwn2 family kita ja kita print..

complete suma nya..hehehe...
tp semua nya masih dlm angan2..
insya`allah..
jika di izinkan..
sy nk kamu.

P/S: Adat kalo tak ikut takpe, yang wajib tu agama. Adat kalo menyusahkan, tolak tepi je. Pedulik apa aku. Tu cakap aku, cakap orang kampung macam mana. 

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. amboi ang kalut nau nak kawin. perabis study dulu..pasni kita pikiaq kemudian. saya pun nak kawin jugak tapi jodoh tak mai-mai..xley nak buat apa da..jadi andartu la cek lagu ni.haha.

    ReplyDelete
  3. hehehe....mahal xhantaran aku letak?botak la pala bancik..hahaha...jom kita kahwin sama2..dun worry..insya`allah..jodoh tue akan mai.. :)

    ReplyDelete
  4. harga standard..xpe. tapi aku nak up skit duit hantaran. amboi demand tol aku ni. hahaha.tgk la dulu kalu jodoh mai da.haha

    ReplyDelete