Wednesday, July 6, 2011

LUNACY

kemurungan yg terserlah di wajah bf ku membuat aku xtentu arah..
"Kenapa ayg?"tanyaku..
tp masih tiada jawapan..
keresahan tue membuatkan aku mendapat idea 
utk ketemukan bf ku dgn kakak nya 
di SHAH ALAM..
uisshh..sentap hatiku..
sebelum nie mmg penah pergi..
tp kalu malam..
hehehe..penah sekali kami sesat..
tp nasib baik dpt jalan keluar..
bayangkan lah time sesat tue..
duit xde 1 sen pun dlm poket..
minyak dh paras2 E dh..
bertapa cuaknya kami berdua time tue..
masuk jln nie masuk jln sana..
still xnmpk jln besar..
bf ku ape lg?
faveret die taw marah aku je kalu silap..
nasib baik aku nie jenis cool..
yela..xkan nk gado gak time2 sesat nie..
semestinya lah kita kena berada dlm kondisi yg tenang..
akhirnya kami tanya sorg abg kt petrol station mcm mana nk pergi jln besar..
dengan keizinan ILLAHI..
kami terkeluar juga dr sesat tue..
hehehe..
semalam utk kali kedua kami try lg pergi sana..
waktu yg sama mcm dulu..
tp alhamdulillah dgn berkat ILLAHI..
sampai juga kami ke destinasi..
so kt cni aku ade selit kan peta perjalanan kami..
nmpk dekat..tp rasai nya cuma bermakna di hati..


No comments:

Post a Comment