Wednesday, August 3, 2011

TEKNIK

PUASA...ntah knp tetiba je teringat kt teknik school..hmm..rindu giler.setiap kali time nk berbuka.mesti dh berebut2 beratur amek makanan.hehe..biasa la kan.dulu zaman nakal2.mesti ade intai mengintai..even dok berasingan.tp dlm 1 DM.so masih bley ushar..hahahah..so sweet.tp org yg aku ushar tue selalu ignore aku.hehe.maklum la dak pandai.hensem plak tue.mmg org mcm aku xde sapa nk pandang!yeka??hahaha..biar la rahsia kan.benda pon dh 4 thn berlalu.tp masih segar di kotak minda nie.hehehe..so anna..ko per cer skrg?lama xdgr kabar?adda plak?hehe..dh ade anak sorg dh.dina harap adda happy di sisi keluarga tercinta.lama juga kan hubungan adda ngn epul?hmm..shakey plak?dh nk keje dh kwn2 aku skrg..aku je terkial2 n terkedek2 lg..x abes2 blaja lg.duitdlm bank pon 1 hapak pon xde..mcm mna?uiit mahira?ko amacam?still tembam mcm dulu ka?hehehe...at last but not least..asriza a.k.a pedon..sowie r don.aku bkn xnk calling2 mcm dulu.bley je.tp xleh la kerap sgt.al maklum la,aku pun dh berpunya.kena la aku jga tatasusila aku.harap ko memahami aku.. :)
pape pun..aku nk gtaw.yg aku betul2 rindu time teknik dulu..huhuhu....happy je.xde tension2...hehe..
mahira and dina yg senget

 super girls..hana,dina,adda,shakey n mahira
faci yg comel

 selamat pengatin baru adda *walaupun dh lama..hehe
cantik sgt2..nk tiru warna nie la nnt time dina kawin

mama adda with baby ainul fatihah
mahira si tembam
farah hana  the "vok"
mak aih pedon..makin tembam ya ko skunk!

No comments:

Post a Comment