Thursday, July 21, 2011

DIET

uiisshh.....satu cabaran yg besar bg diriku.dgr jer perkataan diet.aku dh rasa xsedap 1 bdn.pasal ape ntah.hahaha.padahal bkn aku.lemak aku yg takut sebenarnya.habis 1 badan aku dia goncang.hehe..xsenonoh je rupa.tp serius ckp.dulu dan sekarang cukup berbeza.arrghhh...kadang2 tue tension gak pk pasal bdn nie.tgk cermin je nmpk lemak.time make up pun kena langgar lemak.aiissh..sume lemak la senang citer.so skunk nie aku kena sahut 1 cabaran utk diri aku.kalu nk cantik.aku kena tutup mata bg xnmpk nasi.tp bley ka?hmmm..nk xnk kena try juga kan.start arini la.aku try dlm seminggu dulu ka.plizzzz2..bg aku kekuatan supaya xnk nmpk nasi.aku xlarat tgk lemak kt perut ngn lengan nie.dok gelebeh je.so kena la aku ikut step nie dulu.


first : kena elak dr semua nie. jgn makan nasi, daging, ayam, benda-benda yang manis dan juga bergula.
second : minum air sehari dlm 3 liter. kalu bley makan bihun ngn sup ja. mee kuning elak kan.minum kopi utk ketegangan kulit.
third : kena kuat semangat!



*kata nk kahwin..hehe..gatal betul aku nie.try ur best DINA~ CHAIYOK!!
jauhkan diri dari makanan yg berminyak!! nk jadi yg kiri ka kanan?
renung2kan..dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment