Thursday, July 21, 2011

MALAM

pertama dan selama-lamanya
setiap kali malam menjelma.diri aku dh jd xtentu arah.kalu xdgr suara si dia.xsah.xtaw knp xley lelap.mengada-ngada2 je kan.nk kata angau.xkan la kan?dh masuk tahun yg keberapa dh nie.xkan angau lg kan?hahahaha..langau agak nya.bbzzzz!!terhidu bau makanan.tp aku xcari makanan.aku cr dia.hehehe..cakap mcm xigt dunia je kan?sah gila aku nie!!24hours mizam..mizam..mizam.org lain dgr mesti naik jemu.tp aku x.nk jemu dgn ape kita minat watpa?benda dh minat.xkan jemu punya.hehehe.aiiyook..nie mesti bf aku dh manderem aku nie.yela..asyik dok igt dia je.agak2 die igt kt aku juga ka?xley mcm nie..

*kena order perisai nie utk tepis perasaan mcm nie.hahaha.....lol ^_^

2 comments:

  1. alangkah bestnya if i got this feeling toward my bf. sobsob.

    ReplyDelete
  2. :D u can feel it when the day is come.

    ReplyDelete