Saturday, August 6, 2011

NGIDAM

Dan dan seminggu berpuasa dah nak makan bukan-bukan.hehehe..jangan salah faham ya.saya tak mengandung pun.cuma al maklum la kan. Tengah-tengah hari puasa semua teringat pasal nak makan. Tapi cuba time lepas  buka? Semua benda tak larat nak masuk. Makan sikit pun dah mengah. Angin dah penuh perut. Memang tak larat la nak tibai apa-apa. Alhamdulillah kuat lagi iman aku ni. Kalu aku tibai semalam confirm-confirm bf aku dh ngomel-ngomel mulut die. Kalah aku.hehehe..

Tapi tak tahu kenapa hari ni aku tetiba ter'ngidam' nak puding karamel. Mak aaiihh.. Kat mana nak cari kan? Nak buat pon barang-barang tak beli lagi.adehhh.. Kat area bazar aku tak plak jual. Semalam kat bazar taman ehsan ada jual. Takut plak nak beli. Yela, kalu dah senak perut kang macam mana? hmmm.. Bila fikir-fikir balik rugi betul tak beli.hehe. Dina jangan ikutkan nafsu makan tu..Save bajet.. Save bajet.. :)

InsyaAllah..aku akan tunai kan juga hajat aku tu.lalalla~esok aku akan buat. Mak jom kita buat puding jom...Karamel..karamel.. nyummy.... ^_^

No comments:

Post a Comment